مقالات آرشیو خبر ها
سه معمای اصلی برای آلگری !

سه معمای اصلی برای آلگری !

ماسیمیلیانو آلگری باید خیلی زود دل تیفوسی هایِ بیانکونری را به دست بیاورد، هوادارانی که پس از رفتنِ آنتونیو کونته قطعاً مهربان و لطیف نیستند تنها چاره برای این کار یک چیز است : پیروزی!

 

می گویند که او آدمی باهوش، محترم و خوش برخورد است، که او توانایی اداره ی گروه را دارد و نیز توانایی بالایی در آماده سازی بازی ها دارد. هواداران روسنری از این شکایت داشتند که چرا تیم او خوب بازی نمی کرد، اما به هر حال آلگری در سه سال و نیمی که در میلان بود یک اسکودتو به دست آورد و یک تیمِ مستحکم و آماده را نشان داد.

 

چالش های اصلی برای او این سه مورد خواهند بود:

 

انگیزش

مربی جدید بیانکونری ها باید انگیزه های بازیکنان خود را بالا نگه دارد.پس از سه فصل پیروزی، پیروزی های به دست آمده با مربی ای دیگر، ممکن است که فردی به اصطلاح "شکم سیر" در تیم وجود داشته باشد . آلگری باید توانایی این را داشته باشد که به بازیکنان خود انگیزه دهد.

 

تاکتیک و سیستم ها

دومین مسئله، در مورد تاکتیک است . آلگری در میلان سیستمی را به کار می گرفت که با سیستم آنتونیو کونته متفاوت بود . او نباید سیستم را دستکاری کند، او فقط باید سعی کند به تدریج و به آرامی تاثیر و تغییرات خود را وارد سیستم کنونی کند.

 

بازیکنان و تیم

دیگر عنصر مهم، مدیریت گروه و ادغام بازیکنان قدیمی با بازیکنان تازه وارد خواهد بود. او باید بتواند بازیکنان جدید را با قدیمی ها ترکیب کند و رقابت را بین بازیکنان نگه دارد. 

 

این برای آلگری یک چالش بسیار سخت و یک نگرانی است : که او بهتر از چیزی که در میلان نشان داد فصل را آغاز کند، یک شروع ضعیف می تواند مشکل آفرین باشد و حلقه ای از یک نگرش منفی بسیار خطرناک را به وجود آورد .

 

" تیم ترجمه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: